Rekrutacja
Przedłużamy nabór na studia do 14.10.2023!
Kwalifikacja na Studia podyplomowe w zakresie kancelarii tajnej i ochrony informacji niejawnych odbywa się raz na rok, na podstawie złożenia wymaganych dokumentów:
- odpis dyplomu ukończenia studiów I lub II stopnia,
- podanie/kwestionariusz osobowy
- kserokopia karty Programu "ABSOLWENT UMK" (składają osoby, które ukończyły studia licencjackie lub magisterskie na UMK i chcą starać się o 10% zniżkę)
Orientacyjny limit wynosi 25 miejsc. W przypadku zgłoszenia się większej liczby kandydatów niż liczba miejsc, o przyjęciu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Dokumenty można złożyć osobiście lub przesłać na adres:
Dziekanat Wydziału Nauk Historycznych UMK
Collegium Humanisticum
ul. Bojarskiego 1
87-100 Toruń
mgr Izabela Kujawska
e-mail: izakuj@umk.pl
pok. C 0.22 (parter), godz. 09.00-14.00
87-100 Toruń
Telefony kontaktowe:
tel. +48 56 611-23-61
fax. +48 56 611-37-74
Dokumenty składać można do 14 października
Całkowity koszt studiów w roku 2023/24 to:
- bez zniżki
opłata jednorazowa: 4000 zł
w 2 ratach: po 2000 zł
w 8 ratch: po 500 zł
- ze zniżką dla posiadaczy karty Programu Absolwent UMK
opłata jednorazowa: 3600 zł
w 2 ratach: po 1800 zł
w 8 ratch: po 450 zł
Kandydat na studia podyplomowe jest informowany o przyjęciu jego zgłoszenia, zazwyczaj drogą elektroniczną. Ostateczna informacja o przyjęciu na studia podyplomowe, wraz ze szczegółami dotyczącymi odpłatności za studia i informacjami o planie zajęć, jest wysyłana po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego, na początku października danego roku.