Plan zajęć
Plan zajęć Studiów Podyplomowych w zakresie Kancelarii Tajnej i Ochrony Informacji Niejawnych
miejsce odbywania zajęć:
Collegium Humanisticum UMK, sala AB 2.09 ul. Bojarskiego 1, 87-100 Toruń
Plan zajęć Studiów Podyplomowych w zakresie Kancelarii Tajnej i Ochrony Informacji Niejawnych (miejsce odbywania zajęć Instytut Historii i Archiwistyki UMK, ul. Bojarskiego 1, 87-100 Toruń, sala nr AB 2.09) - semestr letni roku akad. 2024/2025
Terminy zjazdów:
- 15-16 marca 2025
- 29-30 marca 2025
- 12-13 kwietnia 2025
- 10-11 maja 2025
- 24-25 maja 2025
- 14-15 czerwca 2025
28 czerwca 2025 r. – egzamin dyplomowy
15.03.25 (sobota)
0900–1030 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
1045–1215 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
1230–1400 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
1415–1545 Polityka bezpieczeństwa informacji, mgr Monika Paska
16.03.25 (niedziela)
0900–1030 Polityka bezpieczeństwa informacji, mgr Monika Paska
1045–1215 Polityka bezpieczeństwa informacji, mgr Monika Paska
1230–1400 Projekt dyplomowy, dr Marcin Sumowski
29.03.25 (sobota)
0900–1030 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1045–1215 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1230–1315 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1330–1500 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
1515–1645 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
30.03.25 (niedziela)
0900–1030 Bezpieczeństwo teleinformatyczne, mgr inż. Bolesław Rassalski
1045–1215 Bezpieczeństwo teleinformatyczne, mgr inż. Bolesław Rassalski
1230–1400 Projekt dyplomowy, dr Marcin Sumowski
12.04.25 (sobota)
0900–1030 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1045–1215 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1230–1315 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1330–1500 Polityka bezpieczeństwa informacji, mgr Monika Paska
1515–1645 Polityka bezpieczeństwa informacji, mgr Monika Paska
13.04.25 (niedziela)
0900–1030 Bezpieczeństwo teleinformatyczne, mgr inż. Bolesław Rassalski
1045–1215 Bezpieczeństwo teleinformatyczne, mgr inż. Bolesław Rassalski
1230–1315 Bezpieczeństwo teleinformatyczne, mgr inż. Bolesław Rassalski
10.05.25 (sobota)
0900–1030 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1045–1215 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1230–1315 Archiwizacja i brakowanie dokumentacji niejawnej, mgr Eugeniusz Borodij
1330–1500 Bezpieczeństwo teleinformatyczne, mgr inż. Bolesław Rassalski
1515–1600 Bezpieczeństwo teleinformatyczne, mgr inż. Bolesław Rassalski
11.05.25 (niedziela)
0900–1030 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
1045–1215 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
1230–1400 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
24.05.25 (sobota)
0900–1030 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
1045–1215 Dokumentacja niejawna, płk mgr inż. J. Brzeziński
1230–1400 Zasady i instrumenty ochrony danych os., mgr Aneta Woźniak
1415–1545 Przechowywanie i ochrona zasobu informacji niejawnych, mgr Aneta Woźniak
1600–1730 Przechowywanie i ochrona zasobu informacji niejawnych, mgr Aneta Woźniak
25.05.25 (niedziela)
0900–1115 Bezpieczeństwo teleinformatyczne, mgr inż. Bolesław Rassalski
1230–1400 Zasady i instrumenty ochrony danych os., mgr Aneta Woźniak
1415–1545 Przechowywanie i ochrona zasobu informacji niejawnych, mgr Aneta Woźniak
14.06.25 (sobota)
0900–1030 Zasady i instrumenty ochrony danych os., mgr Aneta Woźniak
1045–1215 Przechowywanie i ochrona zasobu informacji niejawnych, mgr Aneta Woźniak
1230–1400 Przechowywanie i ochrona zasobu informacji niejawnych, mgr Aneta Woźniak
15.06.25 (niedziela)
0900–1030 Zasady i instrumenty ochrony danych os., mgr Aneta Woźniak
1045–1215 Zasady i instrumenty ochrony danych os., mgr Aneta Woźniak
1130–1215 Projekt dyplomowy – zdanie prac, dr Marcin Sumowski
28.06.23. (sobota)
930 – EGZAMIN – kolejność wchodzenia alfabetyczna, w Collegium Humanisticum UMK, ul. W. Bojarskiego 1, pokój C 2.18 – II piętro
komisja w składzie prof. dr hab. Wanda Krystyna Roman (przewodnicząca)
prof. dr hab. Krzysztof Kopiński (członek komisji)
dr Marcin Sumowski (opiekun projektu dyplomowego)